Innhold

Hvordan gjennomføre en god medarbeidersamtale

  • 8. apr 2021Kl. 09:30–11:00
  • Webinaret avspilles i NHO
  • kr 990/1980 for medlemmer/ikke-medlemmer + mva
  • Påmeldingsfrist 7. april 2021

Tradisjonelle måter å kommunisere og møtes på utfordres, samtidig som det å være tett på er nøkkelen til utvikling for bedriften og den enkelte medarbeider.

Illustrasjonsbilde: iStock.

Gjennomføring av gode medarbeidersamtaler kan være et utrolig nyttig verktøy, men mulighetsrommet for gjennomføring og oppfølging kan utforskes mer. Hvordan holde et utviklingsorientert perspektiv og sikte mot klare strategier og mål i en annerledes tid, samtidig som det er viktig å ivareta den enkeltes behov.

I dette webinaret går vi igjennom:

  • Medarbeidersamtalen: Hva, hvorfor og hvordan
  • Sentrale ferdigheter for å skape en god og utviklende samtale, leders ansvars og medarbeiders forberedelser
  • Hvordan tilpasse samtalen til digital gjennomføring og kommunikasjon
  • Hvordan sikre utviklingsfokus i en krevende tid

På vår arbeidsgivertjeneste, Arbinn, finner du mye nyttig stoff samt en veileder til medarbeidersamtalen 

Vibeke Østensjø, direktør for HR og Organisasjon i NHO leder webinaret.
 

Meld deg på og du vil få tilsendt lenke til kurset før kursstart.