Har du glemt passordet, eller er du usikker på om du har en bruker?
- Velg "Logg inn" på forsiden av Arbinn
- Klikk deretter på "Ny bruker?"
- Skriv inn din jobb-epostadresse og trykk "Sjekk brukernavn".
- Dersom du allerede har en bruker, vil du få beskjed. Da kan du gå tilbake og klikke på "Glemt passord".
Slik kommer du i gang med Arbinn
Hvem kan få tilgang?
For å få tilgang til Arbinn, må du jobbe i en virksomhet som er medlem i NHO-fellesskapet. For å se alt innhold på Arbinn må du dessuten logge inn med en bruker.
- Hver medlemsbedrift kan ha så mange brukere som de ønsker.
- Det er bedriften selv som legger til og fjerner brukere.
- Normalt er det daglig leder eller HR-ansvarlig som har tilgang til å administere dette (administratortilgang).
Slik går du frem for å opprette ny bruker:
- Be en kollega med administratortilgang (vanligvis daglig leder eller HR-ansvarlig) om å legge deg til som bruker under "Bedriftens medlemskap" i feltet "Kontaktpersoner". Dette er første steg i registreringsprosessen.
- Når du har fått bekreftelse av din kollega at du er lagt til:
- Velg "Logg inn" på forsiden av Arbinn
- Klikk deretter på "Ny bruker?"
- Fullfør registreringen ved å følge instruksjonene.
Etter dette kan du begynne å bruke Arbinn. Velkommen!
Trenger du hjelp? Kontakt Medlemssenteret
Har du problemer med å logge inn, eller andre spørsmål, kontakt oss via chat ved å trykke på kontakt-boblen nederst i høyre hjørne.